♥ Dag 3 – Min familj.

min familj är stoooooooooooor kan man ju säga haha! mina föräldrar är skilda, tråkigt nog. men de är lika bra så, hähä. Hos mamma är vi ja jag då, min riktiga lillebror marcus (vi har samma både mamma och pappa), robert som är mammas pojkvän haha, han har 3 barn. men bara ett av  dom bor här och det är david, men jag ser dom som mina syskon. de är inte alltid så lätt, men jag har liksom haft david, danne och fanny ( roberts barn) i mitt liv så länge, så nu är de som en självklarhet att jag bryr mig om dom och ja ni fattar! på pappas sida har jag en lillasyster, fast vi har bara samma pappa, min älskade livia♥. sen är de pappas fru louise och så marcus där med, haha dålig förklaring kanske. men jag älskar er alla, som ni vet.
2011-01-19 @ 14:15:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback