L ♥ V E

Du är tillsammans med? - min lilla anton
Hur gammal är han/hon? - 18
När fyller han/hon år? - 27 maj
Vart bor han/hon? - en liten bit från hallsberg
Ögonfärg? - blå
Har han/hon piercat sig någon gång? - om töjen räknas som piercing så
Vad har han/hon för färg på rummet? - blått
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - dra till värme med mig hoppas jag :o
Har han/hon någon fobi? -  typ äckliga kryp
Är han/hon beroende av något då? - mig och cigg
Är han/hon envis? - JA så in i helvete
Vad gör han/hon på helgerna? -är med mig eller dricker
Beskriv honom/henne med tre ord? - världens bästa anton
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - ja
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För jag tycker om han
Du älskar honom/henne? - mest av allt.
Du har slagit honom/henne? - haha ja, men inte seriöst
Du har roligt med honom/henne? - ja
Du skulle kunna bo med honom/henne? - ja vore rena drömmen
Du vet någonting om honom/henne?- höhöh ja
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - nix, för de är så jävla fult!
Säg ett ord du känner för honom/henne? - kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - ååh vet inte riktigt
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - kan inte välja nåt speciellt
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - ja
Är du svartsjuk? - mhm

Om er:
Bor ni långt ifrån varandra? - ne
När blev ni tillsammans? - 19 februari 2010
Hur länge har ni då varit tillsammans? - Snart 11 månader
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - ja
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - skräck
Har ni sovit över hos varandra? - haha ja, typ varje dag:)
Har ni bråkat någongång? - ja
Vem håller fjärrkontrollen? - han
Vad har ni gemensamt? - haha typ ingenting
Har ni samma åsikter om saker? - inte alltid
Planerar ni framtiden ihop? - vi har väl pratat om den, men bättre att ta dagarna som dom kommer. :)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?- eheheh 5 dar
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - ja klart
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - så länge vi vill va med varandra, för resten av livet hoppas jag. för jag vill inte spendera mitt liv med nån annan. jag älskar dig anton ♥
2011-01-06 @ 00:33:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback